Marcela Vašíčková
Když můj švagr řekl: "Nikdy jsem si tě nedokázal představit jako mámu".
Od 20 let jsem procestovala kus světa kde jsem poznávala sama sebe od putování s batohem na zádech, přes práci v kuchyni až po manažerské pozice v byznyse. Díky cestování jsem prožívala a objevovala svoje limity, svou sílu i polarity života, od chudoby v Peru až po extrémní blahobyt v USA.
Ale ve 30ti letech jsem se vrátila domů, neboť mě táhla zpět síla mé skvělé rodiny a touha založení své vlastní rodiny, ale doma.
Chvíli po návratu do České republiky jsem potkala svého manžela, který bydlel ve vedlejší vesnici a chodil se mnou do stejného ročníku základní školy, "docela vtipné...procestovat celý svět, abych životní lásku našla kousek od sebe". Nyní máme spolu tři úžasné děti.
Už v těhotenství jsem cítila, že chci kolem sebe sdružovat a pracovat s dětmi a rodiči, začalo to cvičením se skupinami maminek.
Po narození první dcery jsem si myslela, že nastoupím do půl roku do práce, kde jsem měla pozici snů i možnost individuální školky. Ale síla mateřství byla tak velká, že mě začala ukazovat jinou a novou cestu mým životem. Nikdy už jsem do této práce nenastoupila.
Začala jsem vnímat spirituální svět, který se mně díky mateřství a rodině začínal otevírat. Tyto věci mě čím dál více naplňovaly a ukazovaly mi mou novou cestu, kterou si tvořím. Děti a jejich schopnosti mě začaly neskutečné fascinovat.
K metodě vidění bez očí (VEO) jsem se nevědomky přivedla přes dárek pro svého muže na Taťkárium (pobyt tatínka s dětmi), kde se potkal s jedním ze zakladatelů Centra Světladíl. Na následném společném indiánském táboře mě tato metoda tak upoutala, že jsem zjistila "tohle je ono" propojení rozvoje dětí, rodiny i sebe sama.
Lektorkou ŠKOLY INTUICE jsem se stala, protože to byl poslední kousek puzzle, co mi zapadl do mého konceptu práce s dětmi, neboť používání smyslu intuice nám odpovídá na otázky v každodenním životě
Když během mé praxe zjišťuji, co tyhle metody dokážou, díky zpětným reakcím rodičů, zůstává rozum stranou. Sdílení svých pocitů, získání sebevědomí, koncentrace, zlepšení prospěchu ve škole, to jsou benefity, které metoda přináší..
U dětí opravdu neexistují limity a ukazují nám, jak žít v přítomnosti. Jsou našimi učiteli.
Jsem vděčná, vím, že nic není samozřejmost a nikdy se nic neděje jen tak.