Inês O.
Stav před začátkem kurzu:
Špatné zvládnutí emocí, vztek v momenty neúspěchů, přehnaná soutěživost, nízké sebevědomí, přehnané reakce na různé situace doma a ve škole a potom obrovské zklamání, když si uvědomil, že by se vlastně vše dalo řešit jinak a v klidu...
Kdy a jaké jste začali pozorovat změny:
Syn začal být víc komunikativní hned od první lekce. Úkoly v domácnosti přestaly být důvodem vzdoru, zlepšila se samostatnost a učitelé ze školy s námi komunikovali (taky v první polovině kurzu), jak přestal být konfliktní v kolektivu a jak se jeho velká kapacita prací ještě zvětšila. Ve fotbalu začal mít emoce lépe pod kontrolou.
Stav na konci kurzu:
Jan už se tak nestydí za svojí citlivost, lépe zvládá prohru, už pro něj všechno není tak velká soutěž, lépe komunikuje svoje potřeby, ve škole je zodpovědný a pracovitý, dokáže si najít sám momenty pro klid a pozorování dle potřeby, je mazlivější, přijal svoje role v rodině a lépe se o tom vyjadřuje. Ještě je hodně práce před námi ale věřím, že směr je dobrý.